lostinyouth

17 december

Publicerad 2012-12-17 16:56:03 i Vardagligt

Ojoj, vart tar tiden vägen egentligen?! Känns som att det var bara nyss man kom hit, pirret i magen, känslan när mamma och pappa åkte iväg haha, den jobbigt hårda sängen (som jag nu tycker är riktigt skön ;). Känns som att jag hunnit med så mycket men ändå så lite. Och om 4 dagar är denna termin slut. Sorgligt, men ändå skönt att få ett litet break från allt jobbigt ett tag. Denna termin är by far den bästa jag någonsin haft i mitt liv! Så mycket underbara människor som jag bara blir tårögd av när jag tänker på hur mycket jag tycker om alla.
Om jag ska sammanfatta lite av vad jag gjort på sistone: jag har ätit världens godaste kladdkaka, taggat julen så sjukt mycket, handlat julklappar, varit i Nässjö och lyssnat på gospel, varit med och sjungit med Samuel Ljungblahd och Ole Börud i deras konsert (Aaaah helt awesome var det!!), varit på midnattspremiären av The Hobbit på en tisdag (kom hem vid 4, om jag försov mig? neejnej..), spelat både Slenderman OCH Amnesia (utan att dö! Applåder? ;), Kollat på The Hobbit igen i 3D, skrattat, bakat pepparkakor, julpyntat och ja bara haft det riktigt riktigt gött! Så, nu på jullovet vill jag träffa er alla! För ni är saknade ska ni veta, hur bra jag än har det här. <3 Puss på er alla så syns vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela