lostinyouth

16 november

Publicerad 2012-11-16 19:46:45 i Vardagligt

Hej på er alla där ute! :) Jag ligger just nu och försöker få bort min underbara matkoma, går inge vidare.. ikväll händer det dock en sak som är värd att nämnas. Jag, Josefin Pettersson, ska gå på Breaking Dawn pt.2 på Bio. What did you know, miracles can happen! Och har hört från pålitliga källor att Jacob tar av sig både tröja och byxor och DET mina vänner kan ju inte bli fel. Ska gå med några från klassen plus några från andra klasser :) Den börjar 20 över 11 så får se hur lång tid det tar innan jag däckar..haha usch vad gammal jag låter nu!
 
Men men, funderar lite på att åka hem nångång, egentligen hade jag inte tänkt åka hem förrän jullovet börjar eftersom mamma och pappa kommer ner hit en sväng och ska lyssna på när min gospelkör gosplar loss med Samuel Ljungblad men just nu är jag lite överallt. Jag vet inte vart jag har varken min tro eller mig själv. Känner mig, avtrubbad typ, så hade varit riktigt skönt att få åka hem en helg och komma ut ur "folkis-bubblan". Tänkte ge mig av nästa helg men då ska de tydligen till Stockholm över dagen så vet inte om det är så värt? Och helgen efter det jobbar dom och sen är det jullov. Känns rätt onödigt men en hemma-helg hade inte satt fel..annars får jag helt enkelt stå ut! Aja, nu ska jag inte dra ner hela inlägget, var bara tvungen att skriva av mig lite. 
 
Bjuder på en bild som jag tog när jag och två fina människor gick runt Munksjön igår på två timmar :) Så skönt!
 

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2012-11-17 11:31:49

Du har ändrat din layout :o and OMG it's a christmas miracle! ;D Du behöver kanske en liten get away av nåt slag och om du känner dig lite lost i din tro så är jag SÄKER på att du hittar tillbaks, för den finns hos dig! (känner mig lika vis som apan i lejonkungen!) och jag funderar på att åka hem en gång till innan jullovet! för min syrra kommer hem på tisdag. så säg till när du ska tillbaka så kanske jag kan matcha våra tider ;D

Svar: Hihi jaa det har jag ^^ var så fruktansvärt trött på den förra så även fast denna är inte så rolig är det ändå en förändring hehe. Aaw, tack så mycket, haha tror jag det ;D ååh det hade inte varit helt fel! Vet dock inte hur jag ska få ihop det haha, nästa helg kommer Sandra hit, helgen efter det så kommer mamma und pappa och sen är det bara en helg kvar innan jullovet så då känns det onödigt :/ Du kan komma hit! :D haha annars så ses vi på jullovet ;D
Jossan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela