lostinyouth

Zombie

Publicerad 2012-09-11 22:28:06 i Vardagligt

Hej på er finisar! :) Sitter just nu nyduschad, lyssnar på fantastiska soundtracket i Sagan om ringen och myser. Vet inte riktigt vart jag ska fortsätta sen sist jag skrev men kan berätta att i vi igår åkte till en lägergård för att umgås, lära känna varandra ännu mer och berätta våra livshistorier för varandra. Det kan jag säga var en av de jobbigaste sakerna jag gjort, började böla innan jag ens hann säga nåt ;) men ja, det gick bra tillslut även om det var sjukt jobbigt att överhuvudtaget få fram nåt. Iaf, vi sov över där en natt och det var väldigt mysigt! Så nu som rubriken antyder så känner jag mig som en zombie, dock går jag in i den rollen typ varje dag haha. Man har för roligt för att gå och lägga sig helt enkelt, men ikväll ska jag va extra duktig och lägga mig ganska snart :)
 
Just ja, bilder ska jag försöka bli bättre på att lägga in (och framförallt ta) hehe men ni får ha lite tålamod.
 
Och, Cissi: Jag går en Bibellinje på folkhögskola, vet inte riktigt hur jag ska förklara haha, men typ, vi får mer förståelse för t ex bibeln eftersom det kan stå ganska lustiga saker i den, vi har också andra ämnen som Själavård o.s.v. Det bra med det är att det inte bara är kristna som går utan de som är nyfikna också och vill lära sig mer. Vet inte riktigt om detta blev ett bra svar haha men du får fråga igen om jag är otydlig nånstans ;)

Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2012-09-15 19:50:29

Hoppas du har det bäst, gumman <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela