lostinyouth

4 augusti

Publicerad 2012-08-04 16:26:09 i Vardagligt

Sjuukt låg uppdatering här, ska försöka skärpa mig ;) Iallafall, denna vecka har jag haft FF och kunde inte haft det bättre. I måndags kom Fredrik och Anna hit för en liten hemmafest vilket var riktigt trevligt :) Sen i onsdags kom Sandra hit för att bo här och i torsdags åkte vi + Alicia in till Norrköping för att se på Den svenska björnstammen, kunde varit bättre om det inte var en massa fulla fjortisar som stod och förstörde typ hela upplevelsen...och vet inte hur många armbågar jag gav den som stod och hoppade in i mig hela tiden hahah men annars så var det helt okej! Nu har Sandra åkt hem till sig och jag tog mig an det Mount Everest liknande diskberget som väntade på mig, gick ändå ganska snabbt och när jag ändå var igång så dammsög jag hela huset och vattnade blommor, så nu har jag hela kvällen att inte göra någonting på vilket känns ganska skönt ^^
Nej, nu ska jag sluta babbla. Här kommer några bilder från i torsdags :) Nehe? Går tydligen inte att ladda upp bilder? Aja, får återkomma lateroo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela