lostinyouth

Happy New Year!

Publicerad 2009-12-31 15:36:19 i Vardagligt

Nu har då ännu ett år gått och de har hänt massaaa detta år! Ska försöka sammanfatta lite
-Den otroligt begåvade popikonen Michael Jackson dog men också Brithany Murphy, en medlem i Boyzone.. det här året har kändisarna bara fallit av en efter en :S
-Dennya influensan uppstod, nöffnöff sjukan.
Kommer inte på nåt mer inom "nöjesvärlden" men de är säkert en massa som jag glömt.

Här kommer en liten sammanfattning i bilder av de jag har gjort detta år ^^
Varit i Småland på semester :)
där Alicia o jag sprang ut o lekte i spöregn ^^
Jag har åkt skidor med Hanna o Sandra i Idre :D
Jag,Sanni o Hanna va hos Cissi i somras vilket va otroligt kul! :D
Jag har varit o lyssnat på Christoffer Hiding;)
Och sist men inte minst så har jag ...
klippat helllugg alldeles SJÄLV :D haha *stolt*

Så nu måste jag göra mig iordning inför kvällens festligheter hos Hanna :D Så har bara en sak till att säga Gott Nytt År!! (igen haha)

Kommentarer

Postat av: HAnna

Publicerad 2009-12-31 17:27:11

Det har varit ett riktigt bra år tycker jaaaaaaaaaaaaaaaaag! :D

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-01-04 22:04:32

OMG va söt du va i hel lugg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela