lostinyouth

sten,sax,påse

Publicerad 2009-06-12 14:27:26 i Vardagligt

Idag har man då varit i skolan o haft typ en lektion :P På Ulsen städa vi bara skåpen o sen fick vi sluta, så kom hem nångång vid 11. Sen hämta jag Tindra hos min faster ^^ och sen slappa man vid datan hehe. Snart ska jag iväg till dagiset o de ska typ visa mig runt o lite sånt. Hoppas de inte drar ut påt iaf x) För sen ska vi hämta upp Hanna o Nattha och jag ska köpa hårfärg (Hanna är min personliga coach/färgrådsgivare haha) och Nattha ska köpa blommor till Johannes som tar studenten i morrn ^^  Så de blir nog niice :P Ajja sen går vi iaf hem till Hanna där jag färgar håret eftersom vi har målat taket i badrummet o man inte får duscha där än. Så jag hoppas att mitt hår blir fint nu ^^ Och inte typ grönt lr blått lagom till skolavslutningen i morrn! haha

Kommentarer

Postat av: alicia

Publicerad 2009-06-12 14:28:33

hihihihih de blir nog great!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-12 14:29:56

Jajamen! En ton av strawberrychocolatebrown blir alldeles utmärkt till din hårkvalite och hudton! X'D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela