lostinyouth

=)

Publicerad 2009-03-09 18:45:59 i Vardagligt

Jaao, har ingen aning om vad jag ska skriva så det får bli lite blaj =P  Helgen har varit helt OK!  Haha var i Norrköping i lördags o shoppa o då var de där Star Pilots där x) Först så stod Hanna,jag o Alicia där o kolla när de signerade och sen så gick Alicia o ställde sig i kön ^^  Hon fick autografer på sin arm o ett kort men det fick Hanna. O så stod vi där en stund till o sen när de typ skulle gå så gick han som sjunger o skrev sin autograf som fortfarande stod i kö och då (med Alicias hjälp =P) Sträckte jag fram armen o så fick jag en autograf xD haha  och sen gick vi till HM där jag först tänkte pröva typ 3 T-shirtar men blev sen till kanske 13 plagg (Hanna o Alicia kom in med en massa kläder sen) Och de var ju mkt fina.. *host* MEn jag prövade nästaan alla tills det var dags att skynda sig tillbaka till parkeringshuset innan tiden tog slut =P Men jag köpte mig en grå och en vit-och blå randig T-shirt ^^  Mkt nöjd fast hade behövt ett par nya skor! Hatar de jag har nu!! >_<    men men ..  sen resten av helgen var slapp ^^


Och nu är jag glad för att jag kanske ska till Cissi nästa helg ;D Har inte träffat henne på 100000 år känns det som ;o SÅ hoppaas att det funkar!!  Fast jag har en liten känsla av att det kan bli pinsam tystnad xD Men jag tror det snabbt går över =) Kul tror jag vi kommer ha iaf ;) haha

ajja här kommer lite egobilder ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela