lostinyouth

Lista

Publicerad 2010-11-22 19:32:08 i Veckans lista

Här kommer måndagens lista! :) De 5 sorgligaste filmerna.

5. Seven Pounds - Så himla fin! Kan rekomendera :)

4. The Notebook - Ganska längesen jag såg den men den är så fint sorglig!

3. A walk to remember -  Handlar om skolans populäraste kille som förälskar sig i skolans tönt, väldigt sevärd

2.
Titanic - säg nån som aldrig gråtit till Titanic ;)

1.
Skicka vidare - Väldans bra film och såklart mkt sorglig ;) Om ni inte sett den, SE DEN!



  

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-11-22 23:27:26

STORBÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL

Postat av: vanilla bear

Publicerad 2010-11-23 12:41:41

Asså jag tror du och jag är adopterade fån samma familj eller nått! Precis samma bölfilmer som jag (om man tar med twilight);) hahahahaha

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-23 12:42:25

Asså jag tror du och jag är adopterade fån samma familj eller nått! Precis samma bölfilmer som jag (om man tar med twilight);) hahahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela