lostinyouth

Behövs inte läsas

Publicerad 2010-10-09 19:46:54 i Vardagligt

Jahopp, ännu en lördag snart förbi. Seriöst vart tar tiden vägen?? Vart tar mitt liv vägen!?? Studenten kommer i en rasande fart, snart är det bal o grejs. Usch, jag vill gå på balen men samtidigt inte, för jag vet att jag inte kommer ha någon o gå med. Känns super kul..
Och vad ska man göra efter studenten då? Jobba? Studera vidare? Ta ett sabbats år? Usch (igen) det känns som om man är tvungen att bli vuxen så snabbt! Jag vill inte! Tänk när man var liten och allt gick så sakta, kändes det som då iaf, och man bara längtade till att bli vuxen. Well, guess what? Jag är där nu och jag gillar det inte!  Skulle betala vad som helst för att bli liten igen..
Vill att mitt liv ska börja, på riktigt! Okej, då måste man ju nästan ha tagit studenten, så om mitt liv börjar efter det som alla säger så bring it! Och som grädde på moset kan ju min Prince Charming dyka upp snart också. Vad negativ jag känner mig nu, men de är väl så man ska känna en härlig lördagskväll som denna?
Känner att detta inlägg inte är så genomtänkt precis. Bara skrev vad som kom upp så.

 

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-10-11 23:48:55

förstår precis vad du menar! Man bara går å väntar på att "Livet ska börja".. men det tråkiga sanningen är att det inte bara blir en sån där dramatisk omvändning så att livet vänds till en underbar saga. man måste själv börja leva livet och SLUTA VÄNTA! :p jag försöker övertyga mig själv om samma sak. livet går så snabbt och om vi bara väntar så kommer vi att missa det. VI måste leva här och nu! Och din prins charming kommer inte att knacka på dörren en dag och bära dig ut i sin famn.. det är den onda och tråkiga sanningen.. VI måste leta nogrannare :) För han finns därute! Men vi måste anstränga oss lite mer..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela