lostinyouth

1 december

Publicerad 2011-12-01 18:14:15 i Vardagligt

Nu, mina vänner ska jag berätta om min dag ;) Dagen började med att gå upp kvar över 7 för att kolla på Julkalendern, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, bättre än den skit som de visat de senaste 3 åren, får ge den några chanser till men den kommer ändå inte toppa Pelle Svanslös ^^
Iaf, efter den så gick jag och la mig för att se på Tv och chilla lite och vad är det som händer då? Jo! mobilen ringer och den som pratar i den andra änden undrar om jag kan komma och jobba (!!) haha, såklart jag svarar ja! har ju väntat på det från september liksom :) Så, det var bara att snabbt göra sig iordning och trampa iväg på cykeln till förskolan. Fast jag inte ens vet om de kommer ringa igen så var det såå skönt att bara komma iväg och jobba ;D Så, det var min dag! En dag som fick en liten guldkant :)

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-12-05 10:35:11

OMG! Grattis till jobb! <3

Postat av: Fredrik

Publicerad 2011-12-09 13:03:47

Grattis till jobbet! :D hoppas du får ännu mer jobb! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela