lostinyouth

Lista

Publicerad 2011-12-09 17:09:37 i Veckans lista

Här kommer veckans lista ;)
Senaste
Låt du hörde: Oj..kan varit Satan i gatan
Film du såg: Salomon Kane ;)
Mat du åt: Falukorv och mos haha
Kram: I förrgår av Sandra :)
Puss: Nyss av Tindra x)
Känslan: Glädje
Resa: Utomlands: maj   Inrikes: juli
Glädje: Ska få jobba igen på måndag ;D
Dröm: Drömde om Arb.förmedlingen.. haha
Person du träffade: Alicia? ;)
Person du pratade i telefon med: Sandraaa
Personen du fick sms av: Alicia
Gången du åt 7-eleven korv: Haha, tror inte ens jag ätit korv därifrån (;
Gången du var utomhus: För några timmar sen
Gången hela din familj åt mat tillsammans: Jaadu, föra veckan kanske?
Saken du köpte: Örhängen
Allmänt
Ska bli skoj: Filmkvällen med Sandra o Alicia ikväll och jobb på måndag :)
Ska inte bli skoj: Att fixa en praktikplats..
Sparar till: Inget haha
Pålägg som gäller: Äter typ aldrig pålägg men säger la, skinka
Önskar jag var bättre på: Att säga ifrån, vilket jag ändå har blivit bättre på än innan men kan förbättras mer!
Dagens dryck: Mjöölk
Vad saknar du: Faktiskt inget just nu
Tre band/artister: Coldpay, David Guetta oooch
Vad har du gjort idag: Varit ute med Tindra, lagat mat, ätit mat och druckit kaffe ;D
Brukar du svära mycket: Noo
Hur tidigt stiger du upp: Hmm, om jag är ledig mellan 9-10, om jag jobbar vid hav 8
På helgerna: Kanske halv 11
Vad ska du göra ikväll: Ha filmkväll
Hur många timmar sover du per natt: 7-9
Vem är snyggast i världen: Hehe, James Franco!
Vad är det för veckodag: Fridaag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Studenten!!
Favoritplagg i garderoben just nu: I have noo idea
Längd: 171cm
Vikt: ** ;)
Byter gärna garderob med: Vän: Sanni :)  Kändis: får säga Alexa Chung
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: Änglamakerskan-Camilla Läckberg
Mitt rum kan beskrivas som: Mycket saker och tråkigt ^^
Mig själv med tre ord (just nu): Mätt, glad och nöjd
Jag tränar: 2-3 ggr i veckan :)
Jag ville bli när jag var liten: Oj, det ändrades typ hela tiden allt från veterinär till lastbilschaffis hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela