lostinyouth

Sammanfattning av år 2011

Publicerad 2011-12-30 16:31:09 i Vardagligt

Kan inte fatta att detta året snart är slut, helt stört ju! Men vi har ju ett nytt helt år framför oss och jag är så nyfiken på hur detta år kommer se ut :) Iaf, en liten sammanfattning av detta året!
I februari bar det av till Åre med världens bästa Vaniljbjörn! Träffade nytt folk och hade ett avsome läger
I maj flög klassen till Italien, trots äckliga "sovtält" var det en underbar resa med mkt skratt, bränd hud och jobbiga försäljare ;)
'
I Juni tog jag studenten! Vuxenlivet och allt med det började
I Juli åkte vi på semester ner till Skåne och jag brände mig ännu lite mer
Samma månad åkte Sandras föräldrar iväg och jag fick då ansvaret att va barnvakt, ja ni ser ju själva varför.. ;)
I september gjorde jag ett försök att färga håret blont, ja, det gick ju sådär x) Så i rädslan att hela håret skulle förstöras lr bli orange så blev det brunt igen, hade ändå inte roligare..haha
efter ett par händelselösa månader med slöa arbetslösa dagar, så kom December, med lite ströjobb och en lite julkväll med Sandra :) The Cage är det som utspelar sig här ;)
Ja det var min lilla sammanfattning av detta året, hoppas på att 2012 kommer bli minst lika bra! Försöker dock att ha ner mina förväntningar, men, hoppas kan man ju alltid ^^

Kommentarer

Postat av: vanilla

Publicerad 2011-12-31 12:39:53

HAHAHAHAHA NAE!!!!! Vad är det för bilder du har på mig egentligen?! ;) hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela