lostinyouth

16/11

Publicerad 2011-11-16 18:03:30 i Vardagligt

Hmm..om den här dages skulle poängsättas skulle den såå hamna på min top 5- sämsta dagen nånsin. Hade så fruktansvärt ont i magen att jag låg och vred mig och visste inte vart jag skulle ta vägen. Kändes som om nån hade stoppat tusen små knivar i min mage och små människor satt och vred om de där knivarna plus lite kallsvettning på det! Blev också chockad när jag kollade mig själv i spegeln, var helt likblek! Har aldrig sett mig sådär färglös haha. Tillslut gick det över och jag blev mänsklig igen, dock har jag bara ätit macka idag så nu är jag aphungrig men vi har ingen föda hemma. Kul? Yes Sir...
Nej, jag återkommer nån annan vacker dag. Tillsdess, Peeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela