lostinyouth

Helg

Publicerad 2011-11-20 19:11:18 i Vardagligt

Usch, har haft den absolut tråkigaste helgen på länge! Inget att göra alls.. plus att jag har tjutit för minsta lilla grej. Men har iaf en sak att säga: jag hataaaar Arbetsförmedlingen!!! har ju skrivit upp mig på jobbgarantin och tydligen kan man inte vara ledig i 5 ynka dagar. Nehe kul. Så nu tänker jag söka jobb som bara den så jag slipper den där äckliga skiten.
Nej, nu ska jag inte tråka ut er med mitt klag så bäst att jag avslutar nu.
Bild från Tumblr

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-11-21 14:21:46

den där jobbgarantin saken är bara skit kan jag säga av egen erfarenhet... jag tänkte att de skulle hjälpa mig när jag ber om hjälp och kanske kolla upp saker åt mig som jag inte vet själv men af i örebro är en hög med lata ****

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-11-21 17:29:30

Man får ju pengar iaf:P fast det är får man från försäkringskassan och inte af-.-'

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela