lostinyouth

27/4

Publicerad 2012-04-27 18:16:38 i Veckans lista

I brist på annat så gör jag en lista som jag snodde från Maria.
Någon som:

Någon som förstår dig: Sandra :)

Någon du saknar: Min syster.

Något som du längtar efter: Oj, kanske FF-veckan som komma skall? ;)

Någon som du hatar: Ingen just nu haha

Vem:

Vem kramade dig senast: Oj, var säkert Sandra haha

Vem ringde dig senast: Alicia :)

Vem ringde du senast: Tror det med kan ha varit Alicia

Vem var du hemma hos senast: Hanna

Har du:

Har du kärleksproblem: Tack och lov, nej :)

Har du ätit nåt idag: Yees

Har du pratat med någon idag: Japp!

Har du gråtit idag: Nej ;)

Har du skrattat idag: Det har jag :)

Jag:

Jag är rädd för att bli övergiven: Jaa

Jag svär ofta: Haha mest i mitt huvud men ett och annat kan slinka ur min mun ibland.

Jag sjunger i duschen: Oftast ja :)

Jag är en morgonperson: Neeeee

Jag skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Har haft det ;) Dock inget seriöst

Jag är kär i kärleken: Är jag nog.

Jag skrattar åt mina gena skämt: Hahah jaa

Jag vill ha barn: Tror så

Jag skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Jaa!

Har du:

Glasögon/linser: Yees

Piercingar: Nope

Syskon: 2 halvsyskon

Jobb: Nej ;)

För många vänner: Nope ;D

Rymt hemifrån: Tror inte det.

Färgat håret: Oooja

Bra självförtroende: Medel skulle jag säga haha

Sagt jag älskar dig till någon: Har jag säkert

Och inte menat det: Nope

Gjort något olagligt: Jaapp

Somnat i skolan: Halvsovit bara

Ett ben: Nej

Tappat bort mig i min hemstad: Haha ja..sorgligt men sant ;)

Sett en fallande stjärna och önskat mig något: Jaa :D

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Hahahahha! Ojojoj, det har jag ;)

Gjort något jag lovat någon annan att inte göra: Det har jag ;)

Smygit ut utan lov: Lite svårt att smyga i vår lilla lägenhet utan att nån kommer på en haha

Struntat i att dina föräldrar sagt att du ska komma hem: Japp

Ljugit om vart jag är för mina föräldrar: Heheheh jaa

En hemlighet som ingen annan vet: Vet faktiskt inte..kaanske

Sovit en hel dag: Nein

Somnat gråtande: Japp

Brukar du:

Titta dig själv i spegeln: Nee, jag tittar på nån annan :o haha

Ha ångest: Hade det förr men inte nu

Drömma mardrömmar: Väääldigt sällan.

Klä dig i svart: Det händer

Hata folk: När Fröken. PMS kommer och hälsar på, ja

Lita på folk: Kanske föör mkt ;)

Sista personen:

Sista personen som du sov med: Sandris :)

Som fick dig att gråta: Sandra där också hahah, hon börja prata om att hur sorgligt det kommer bli när jag åker på Bibelskola och grejer, sluta med att jag satt och skratt-grät i matsalen i Åre...

Du delade dricka med: Oj, ingen aning

Skrek på dig: Mamma haha

Du fick sms från: Alicia (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela