lostinyouth

@ Home

Publicerad 2012-04-11 11:35:40 i Vardagligt

Nu är jag hemma! Eller kom hem igår men då var jag så död att jag typ inte orka nånting haha. Har iaf haft en väldans trevlig vecka men med alldeles för lite sovande och alldeles för lite kaffe så har man mest liknat en zombie ;) men äre läger så äre! Hade också en av de mest legendariska kvällarna någonsin, vi åkte till JOI (Jon Olsson Inventational) och kollade när flera åkare tävlade i slalom och hoppning. blev gaanska starstrucked när man såg Jon Olsson (som för övrigt är det hetaste som gått på denna planet med den hetaste rumpan, dreglar bara jag tänker på det haha), André Myhrer OCH Jens Byggmark som även gick bara nån meter förbi oss ;) Riktigt najs! Sandra och jag ångrade dock flera dagar efter att vi inte gick längre upp för där gick alla skidåkare genom hela folkmassan.. haha. Nej, nu ska jag inte skriva en hel uppsats om detta utan jag avslutar där så länge så kommer det komma upp lite bilder inom en snar framtid ;) Puss!

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-04-13 13:45:50

Haha starstruck! minns du när vi såg Bingo Rimé i sthlm!? XD

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-04-15 20:17:58

MEN! varför sa du inget! du kan ju inte åka till örebro och inte meddela mig XD fy skäms på dig!

Men jag tror faktiskt att jag såg dig :O

Jag såg en tjej och tänkte" oj vad lik jossan hon är"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela