lostinyouth

6 januari

Publicerad 2012-01-06 16:01:02 i Vardagligt

Nu har ändringarna börjat lite smått här i bloggen :) Tog bort och ändrade ett par kategorier så de blir lite bättre, nu återstår bara de stora ändringarna kvar, typ design, header och sånt mojs. Nån vänlig själ där ute som kan tänka sig att hjälpa mig? x)
Hade förövrigt en mysig kväll igår då Sandra och jag körde Drive in haha, det är min sista fettomat för detta året och jag ska undvika det så mkt som möjligt :) Sen när vi var hemma satt vi i bilden ett tag och hade lite tjejsnack (sex och killar) haha och efter det gick vi in och såg på How I met your mother, med andra ord, en mkt fin torsdagskväll med min själavän ^^
Nej nu måste jag börja fixa iordning mig lite smått, mamma fyller år så vi ska fira henne. Puss!
Bjuder en bild från i somras när vi va på Sveriges sydligaste udde, där det också blåste en aning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela