lostinyouth

Helgen

Publicerad 2012-01-15 16:00:19 i Vardagligt

Har haft en mkt bra helg med mkt bra människor! :) I fredags blev det en utgång i Linköping med Sanni och några hon kände, väldans trevligt var det . Även fast det inte va så mkt folk i början så kom det fler och fler och vi började inta dansgolvet :) Dock mitt i alltihop så började två killar slåss mitt på dansgolvet plus att man då blev nerstänkt med öl, trodde det var svett lr nåt först haha, men det var det enda dåliga som hände. Efter mkt dans så blev det till slut dags åka hemåt och vid 4 dunsade jag ner i sängen.
I går firade vi Sandra som fyllde 19 ;D Vi började med att äta på Hugo och sen blev det lite drinkar på det, redigt trevligt! :) Fick också världens bästa julklapp av Sandra haha, en "Goodie/bady bag" som hon så finurligt hade döpt det till, i den var det Redbull, Cider, Cigarettpaket, Tändstickor och Tuggummi haha ;D Hade iaf en supertrevlig kväll som avslutades med filmen Grown Ups ^^
Ja, som vanligt har jag inte bilder (och jag som skulle bli bättre på det haha) men men, I'll make it up some other time! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela