lostinyouth

Lista

Publicerad 2012-01-18 17:12:12 i Veckans lista

1. Hur gammal är du om 5 år? Gammaaaal.. haha 24
2. Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag? Älviira
3. Hur lång är du? 171cm
4. Vilken är den senaste film du sett? Mannekäng i rött ;)
5. Vem ringde du senast? Alicia
6. Vem ringde till dig senast? Mamma haha
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Oki ja det blir super! :)
8. Föredrar du att ringa eller smsa? Beror på vilken situation om det är bråttom så ringer jag men jag smsar helst
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Nyss :p
11. Vilken ögonfärg har du? Gröön
12. När vaknade du idag? För tidigt.. haha
13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for christmas med Mariah Carey
14. Vilken är din favoritplats? Ingen aning
15. Vilken plats föredrar du minst? Finspång? haha
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis borta från Finspång, bra jobb och med min själsfrände vid min sida ;) höhö
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Typ, monster i garderoben haha
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? Igår när jag var med Sandra :)
19. Hur stor är din säng? Noo idea.
20. Vilken är din favoritglass? Lakrits! :D
21. Tycker du om kaffe? Ooojaa
22. Tycker du om att mysa/kela? Nej? hehe ofc I doo
23. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt! Känner många roliga människor men Jennifer tar nog förstaplatsen ;)
24. Vad har du för ringsignal? Olika haha, när Sandra ringer har jag Guy Love med JD & Turk, när mamma ringer har jag Beethovens nånting och när resten ringer har jag Jag är en vampyr ^^
25. Sover du med gosedjur? Eeeh nej
26. Kan du byta olja på bilen? Naaaj ;D
27. Läser du någon dagstidning? Folkbladet och Aftonbladet
28. Dansar du i bilen? Det händer! Men mest sjunger jag med
29. Föredrar du havet eller bassängen? Havet! Om det inte är för kallt..
30. Vill du ha barn? Jag vet faktiskt inte, det får bli framtids-jossan ta itu med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela