lostinyouth

9 juli

Publicerad 2012-07-09 12:47:45 i Vardagligt

God morgon/förmiddag alla fina där ute. Har varit ganska dålig på att uppdatera men har faktiskt en bra anledning ;) I fredags åkte jag, mamma och Alicia ner till Blekinge till moster för att ha en liten släktträff + att fira henne i efterskott. Var riktigt trevligt och fick iaf träffa en kusin haha. Hade gärna velat bosätta mig där en längre tid för en helg går så fruktansvärt fort. Vvar riktigt nära att fälla några tårar när vi sa hej då, vet inte varför, kanske för att jag ska flytta snart men vi träffas ändå inte mer än kanske 1 gång per år. Tänker på skolan och flytten flera gånger per dag nu, är så himla nervös! Tänk om jag inte får vänner, tänk om jag börjar längta hem alldeles för mycket, tänk om jag inte trivs överhuvudtaget? Detta plus massa mer snurrar runt, runt i huvet på mig. Jag vet att varje gång jag förstorar upp allting och tror det värsta  så brukar det ändå visa mig motsatsen, så får hoppas på det. Aja, nog med svammel nu ska jag njuta av det fina vädret :) puss!

Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2012-07-11 00:51:29

Det kommer nog gå jätte bra med skolan, gumman. Oroa dig inte :) <3

Svar: Aw, tack så mycket honey :)<3
Jossan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela