lostinyouth

Helg

Publicerad 2012-05-13 13:43:58 i Vardagligt

Denna helg har varit väldigt händelserik, i fredags gick jag och Alicia på Finsång live, vilket var sådär haha, inte så mkt mer att säga om det.
Igår åkte ett gäng finspångare till Örebro för att delta i House/Dubstep kväll inför Gud. Alltså dans ;) Det var väl ganska trevligt förutom att hälften av alla var från Finspång...jaa ni hörde rätt haha plus att musiken var mest Dubstep så man kunde ju typ bara stå och gunga lite så det var lite trist.
Och ikväll ska jag på Panpizza kväll med 2 mycket saknade tjajor :) (som vi har pratat i snart 4år att vi ska göra hahah) Kommer bli väldans trevligt har jag på känn! Nej, nu måste jag dra mig, hade hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela