lostinyouth

Snuvigt var det här

Publicerad 2012-05-30 13:27:08 i Vardagligt


Från tumblr
Har åkt på en häärlig förkylning, började redan i söndags med lite småont i halsen men trodde att det var från i lördags från allt skrikande ;) Sen blev det värre och värre och i måndags när jag vakna upp mådde jag inte alls bra, så fick ringa till förskolan jag skulle jobba på och säga att jag inte kunde komma. Vilket är ganska surt plus så missade jag ett arbetstillfälle att jobba igår så är ganska pissed off på min dumma sjuka.. men men sånt är livet, kände ändå att jag valde en ganska bra vecka att bli sjuk på haha, inte alls sådär jobbigt varmt som det blir när man är genomförkyld och så behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag ligger inne och kuckilurar ;) Men imorrn blir det iaf lite jobb så det blir nog bra :)
Peace Out!

Kommentarer

Postat av: sandraaa

Publicerad 2012-05-30 17:20:27

stackare, hoppas du blir bra.. hahaha åhh vilken söt bild :) hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela